Două zboruri care trebuiau să ajungă vineri pe Aeroportul „Ștefan cel Mare” Suceava au fost anulate și alte două au fost redirecționate la Cluj din cauza ceții dese. Directorul Aeroportului Suceava, Ioan Măriuța, a precizat că zborul Wizz Air Londra Luton-Suceava programat să aterizeze vineri dimineața la ora 02:40 a fost deviat la Cluj din cauza condițiilor meteo nefavorabile. Pasagerii au fost transportați la Suceava cu autocarele. Ulterior, echipajul aeronavei, care a așteptat îmbunătățirea condițiilor meteo pentru a putea ateriza la Suceava pentru a opera zborul retur spre Londra Luton, a decis să aterizeze la Iași. În urma îmbunătățirii condițiilor meteo, în jurul prânzului aeronava a ajuns în cele din urma la Suceava, de unde a preluat pasagerii pentru Londra.

Tot vineri, zborul Tarom pe ruta București Otopeni-Suceava-București Otopeni a fost anulat din cauza condițiilor meteo nefavorabile. Un alt zbor anulat din cauza ceții dese a fost cel al companiei Wizz Air pe ruta Suceava-Charleroi, iar prin grija operatorului aerian, pasagerii urmau să fie reprogramați pe alte zboruri, pe alte aeroporturi. Ioan Măriuța a mai spus că din cauza persistenței condițiilor meteo nefavorabile, echipajul zborului Ryanair de la Manchester la Suceava a decis să aterizeze la Cluj, iar pasagerii au fost transferați la Suceava cu autocarele. Directorul aeroportului a precizat că în urma îmbunătățirii condițiilor meteo, zborul Wizz Air Tel Aviv-Suceava a aterizat, iar aceeași aeronavă urma să opereze zborul Suceava-Treviso, în Italia.

Directorul aeroportului a mai declarat că decizia anulării, reprogramării sau devierii unui zbor spre alt aeroport aparține strict companiei aeriene. „De altfel, compania se ocupă de toate formalitățile legate de transport și acomodare ale pasagerilor afectați de întârzieri/anulări/reprogramări ale zborurilor”, a arătat Ioan Măriuța. El a reamintit pasagerilor că vor fi informați prin toate mijloacele disponibile din partea operatorilor aerieni (sms, e-mail etc.), cât și de către personalul de la check-in prin informări atât la ghișeele check-in, cât și prin sistemul audio.