„Portul nostru curat”

Numai prin districtele dela munte mai vezi portul nostru curat. În districtele dela ţară, însă, dacă nu-i cu totul părăsit, apoi cel puţin e împestriţat cu flenduri din târg...Ar fi bine să nu mai cumpărăm putregaiuri de prin târg...Fetele şi nevestele noastre să nu mai poarte fuste de mătasă şi bluze, ci bondiţe şi catrinţe, cu cari mai bine le şede”.

„Deşteptarea”, Anul I, nr. 6-7, Februarie 1908.

 

„Locuinţe muncitoreşti”

 „Pînă în prezent, la Sfatul popular al regiunii Suceava a fost depusă, de către întreprinderile industriale din regiune, suma de 3.430.000 lei din fondul întreprinderii destinată construcţiei de locuinţe muncitoreşti. Întreprinderile din oraşul Suceava, Cîmpulung şi Fălticeni au depus cele mai mari sume. Întreprinderea <Moldova> din oraşul Cîmpulung de pildă a depus 525.000 lei. Întreprinderea de industrie locală <C. Burcă> din Fălticeni, 269.000 lei, iar ORACA Suceava, 183.000 lei. Cu aceste fonduri se vor putea construi aproape 90 de apartamente”.

„Zori noi”, Anul XIII, nr. 3484, Suceava, Februarie 1959.

 

„Complexul CFR Suceava”

În Complexul CFR Suceava, care include trei staţii, dirijarea trenurilor, operaţiunile de formare a lor, sînt conduse de la un singur punct de control. Acarii din acest perimetru şi-au părăsit vechile îndeletniciri devenind revizori competenţi care asigură o ireproşabilă funcţionare a centralizării electrodinamice. Impiegaţii descifrează sensurile culorilor şi mişcările de pe tabloul de comandă - reprezentare la scară redusă a realităţii - formulează indicaţiile pentru conducătorul manevrei. Toate acestea se traduc în planul eficienţei în creşterea traficului de trenuri, în reducerea staţionărilor. După cum introducerea în staţiile vecine complexului a blocurilor de linie automate are ca efect creşterea capacităţilor de tranzit a liniei curente, adică a circulaţiei, la intervale mai mici a trenurilor”.

„Zori noi”, Anul XXV, nr. 7207, Suceava, Duminică 21 februarie 1971.