Clienţii E.ON pot obţine simplu şi rapid informaţii despre factură şi pot transmite indexul contorului de gaz/electricitate fără a fi nevoie de interacţiunea cu un agent. Ioana este asistentul virtual al E.ON Energie România care răspunde imediat, indiferent de ora la care o apelăm, în fiecare zi a săptămânii, înclusiv sâmbăta şi duminica, şi ne pune la dispoziţie informaţii legate de soldul nostru la factura de gaz/electricitate şi ne confirmă plăţile făcute. Mai mult, dacă am optat pentru autocitire, asistentul virtual comercial ne ajută şi preia datele legate de indexul contorului de gaz sau electricitate. Ioana poate fi sunată gratuit la numerele de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, dar pentru ca ea să ne poată ajuta trebuie să îi spunem codul de încasare pe care îl găsim în orice factură la secţiunea: „Date client”. Asistentul virtual poate prelua simultan peste 100 de apeluri telefonice şi astfel nu va fi nevoie să aşteptăm pentru a intra în contact cu un alt operator. În cazul în care dorim informaţii de altă natură decât info sold, confirmare plăţi şi transmitere autocitire, există opţiunea ca apelul să fie preluat de către agenţii Centrului de Servicii Clienţi E.ON, de luni până vineri. Asistentul virtual dedicat clienţilor E.ON Energie România face parte din strategia companiei de diversificare a serviciilor de informare a clienţilor şi este funcţional de la finele lunii mai.
Comentarii