Aproape şapte din zece persoane la nivel mondial, adică 69%, consideră că interacţiunile faţă în faţă sunt înlocuite cu cele electronice, se arată într-un nou raport publicat de Nielsen, intitulat "Războiul ecranelor: Bătălia pentru vizibilitate într-o lume a TV-ului omniprezent", informează Mediafax.Studiul "Screen Wars: The Battle for Eye Space in a TV-Everywhere World/ Războiul ecranelor: Bătălia pentru vizibilitate într-o lume a TV-ului omniprezent" examinează rapida dezvoltare globală a domeniului video digital şi arată modul în care consumatorii îşi adaptează preferinţele de vizionare la o nouă realitate, în care trei sferturi dintre ei se bucură de libertatea de a fi conectaţi oriunde, oricând.În timp ce televizorul este încă ecranul preferat pentru vizionarea majorităţii formatelor de conţinut video, proliferarea instrumentelor digitale şi interacţiunea cu social-media înclină balanţa de la furnizor către consumator, potrivit studiului remis MEDIAFAX.