Google România reia campania Atelierul Digital cu două formate noi de curs la care pot participa atât tinerii care au trecut în 2016 prin experiența Atelierului Digital, cât și cei neinițiați, care își doresc să afle mai multe despre mediul online.

Pe data de 2 noiembrie, specialiștii Google vin la Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava să susțină un curs bazat pe un studiu de caz real prin care participanții cu vârste cuprinse între 15 și 35 de ani pot afla mai multe despre oportunitățile din mediul digital și strategiile de marketing digital aplicate de companii.

Participanții vor afla și despre: prezența online, social media, AdWords, web analytics.

Cursul de joi va avea loc în Aula din Corpul E, în intervalul orar 16:00 – 19:00 și va fi bazat pe un studiu de caz real.

O singură participare la unul din cele trei tipuri de Atelier Digital – curs introductiv, studiu de caz și tehnic - este suficientă pentru a începe drumul către certificarea Google.

„Pentru o viziune unitară și cunoștințe avansate despre mediul online, recomandăm participarea la toate cele trei tipuri de sesiuni offline ale Atelierului Digital, organizate pe parcursul întregului an”, anunță organizatorii.

La eveniment va fi prezent Cristian Ignat, Chief Canopyst la Canopy România. Programul este organizat de Fundaţia Leaders, cu susţinerea Google Romania și în colaborare cu JCI Suceava și Asociația Studenților - ASUS.

Mai multe informații despre cursul gratuit Atelierul Digital pot fi găsite pe www.atelieruldigital.com.