Consiliul Județean Suceava participă în această perioadă la unul dintre cele mai mari târguri de turism din Europa, WTM Londra. Ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Constantin Daniel Cadariu, a declarat că în perioada 7 noiembrie – 9 noiembrie a.c., împreună cu peste 30 de reprezentanți ai asociațiilor de profil și ai autorităților locale din România, ministerul pe care îl conduce este prezent la târgul de turism WTM Londra, organizat în format Business-to-Business (B2B). El a arătat că printre acțiunile organizate la standul României sau în cadrul WTM se numără prezentarea destinației turistice România către cei mai mari tour operatori de turism prezenți la târg, moment artistic realizat de Subcarpați și dezbaterea Crafting Influencers – Women Edition, alături de șase antreprenoare din diaspora românească.
El a arătat că la târgul de turism WTM Londra participă reprezentanți ai mai multor asociații de profil și ai autorităților publice locale, respectiv Asociația Națională a Agențiilor de Turism, Asociația de Ecoturism din România, Consiliul Județean Suceava, Asociația Incoming România, Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova, Asociația Județeană de Turism Sibiu, Asociația pentru Promovarea Timișoarei, Asociația Karpaten pentru o Dezvoltare Durabilă, CJ Maramureș, Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private PALMED și CJ Constanța.
„După mai bine de 6 luni de pregătire, de achiziții publice, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Național, suntem mai pregătiți să reprezentăm interesele țării noastre la cele mai mari târguri de profil: WTM Londra, TTR București, TT Varșovia, IBTM Barcelona. Alături de comunitățile de români din cele trei state și de antreprenorii din țară ne dorim să atragem un număr cât mai mare de turiști străini în țara noastră, mai ales că avem argumente imbatabile, de la resurse naturale paliative, la ecoturism, turismul rural, city break-uri și festivaluri recunoscute la nivel internațional. Mult succes tuturor expozanților români!”, a spus Constantin-Daniel Cadariu. El a arătat că tema pentru târgurile de turism din 2022, pe care MAT și reprezentanții Consiliului de Brand Turistic Național (CBTN) au selectat-o este „Feel Alive”, un concept care susține dezvoltarea brandul turistic național „Explorați Grădina Carpaților”.
Comentarii