Majoritatea pasagerilor zborului Roma-Suceava de marţi, de la ora 12,20, anulat de compania Wizz Air refuză să părăsească zona de după controlul de securitate a Aeroportului Suceava. Pasagerii furioşi scandează "Noi de aici nu plecăm" şi solicită ca Wizz Air să trimită un alt avion. Ei au cerut reprezentanţilor companiei din aeroport să plece în Italia cu avionul de Bologna care ar trebui să decoleze în jurul orei 19,00. Reprezentanţii companiei nu au agreat această soluţie şi, pentru a evita incidentele, împreună cu conducerea aeroportului şi reprezentanţii Poliţiei Transporturi Aeriene au stabilit ca îmbarcarea pentru Bologna să se facă pe un alt flux. În zona aeroportului au fost aduse efective suplimentare de poliţişti şi jandarmi. Conform reprezentanţilor companiei Wizz Air, următoarele zboruri cu care ar putea pleca pasagerii cursei anulate sunt pe 6 septembrie, de la Cluj şi Bucureşti, pe 8 septembrie de la Iaşi şi pe 10 septembrie de la Suceava. În cazul în care pasagerii optează pentru unul din aceste zboruri, Wizz Air a precizat că asigură transportul şi cazarea la hotel chiar de astăzi, dacă aceştia doresc. În cazul în care renunţă la zbor, pasagerii vor primi banii înapoi.

 Motivul anulării zborului a fost că la inspecția tehnică a aeronavei, efectuată înainte de plecarea în cursă, s-a constatat că la zborul precedent, Roma-Suceava, avionul a atins păsări. Directorul aeroportului Suceava, Ioan Măriuța, a declarat că din motive de siguranță procedura prevede că aeronava nu se ridică de la sol fără o inspecție tehnică amănunțită.

Reprezentanții companiei ne-au transmis următoarea declarație de presă: „Zborul Wizz Air ‪W6 3611 de la Suceava la Roma Ciampino din 3 septembrie a fost anulat deoarece aeronava a necesitat o verificare tehnică neprevăzută din cauza impactului cu o pasăre survenit pe un zbor anterior. Pasagerii afectați au fost informați și li s-a oferit cazare, reprogramare gratuită, rambursarea banilor achitați sau rambursarea a 120% sub formă de WIZZ credit pentru alte călătorii. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea noastră principală.”