Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) exclude Genius Travel la câteva zile după ce agenţia şi-a anunţat clienţii prin e-mail că intră în insolvenţă, informează Mediafax.

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) a exclus agenţia de turism Genius Travel, "pentru prejudicii morale create asociaţiei, prejudicii de imagine create agenţiilor de turism membre şi nemembre, care funcţionează corect şi îşi respectă clienţii, prejudicii materiale create turiştilor care au cumpărat vacanţe de la Genius Travel şi nu le pot efectua", se arată într-un comunicat transmis de asociaţie.

Reacţia publică a ANAT vine la cinci zile după ce clienţii agenţiei au primit primele e-mailuri prin care Genius Travel îi anunţa că intră în insolvenţă şi nu le va mai putea onora vacanţele plătite.

 

Însă, conform ANAT, asociaţia a cerut explicaţii Genius Travel încă de vineri, 12 august, când mai mulţi turişti au contactat asociaţia, în urma mesajului primit de la agenţie, prin care îşi anunţa starea de insolvenţă. ANAT a îndrumat turiştii să îşi verifice rezervările, chiar şi după ce sâmbătă agenţia a declarat clienţilor ei şi asociaţiei că a depăşit situaţia critică de vineri. Plângerile au continuat şi marţi, când Genius Travel a repetat anunţul referitor la deschiderea procedurii de insolvenţă, de data aceasta pe 19 august.