Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) va lansa pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului de agricultură INDAGRA, campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie, denumită “Alege Oaia!”, potrivit unui comunicat emis marţi de instituţie şi citat de Mediafax.

„MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie”, se arată în comunicatul transmis de minister.

Reprezentanţi din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătăţii şi ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor s-au alăturat campaniei şi au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căruia s-au stabilit mai multe obiective.

 

„Prin această campanie se urmăreşte valorificarea producţiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creşterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forţei de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii şi a produselor din carne de oaie, dar şi păstrarea tradiţiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane”, se mai arată în comunicat.