Directorul Casei Județene de Pensii Suceava, Constantin Boliacu, a anunțat că pensionarii de invaliditate al căror termen de revizuire a dosarelor a fost programat în perioada stării de urgență pot să transmită prin poştă sau prin e-mail documentele necesare. Constantin Boliacu a spus că documentele medicale care au fost emise de la ultima revizuire medicală, precum și programul de recuperare pot fi transmise în perioada 15 mai – 14 iunie 2020, pe adresa Casa Județeană de Pensii Suceava, str. Ilie Ilascu FN, din municipiul Suceava. De asemenea, aceste documente pot fi trimise şi la următoarele adresele de e-mail: pentru cabinetul de expertiză Suceava 1 - antonina.ivan@cnpp.ro; pentru cabinetul de expertiză Suceava 2 - roxana.dumitrache@cnpp.ro; pentru cabinetul de expertiză Suceava 3 - anca.oica@cnpp.ro și pentru cabinetul de expertiză Suceava 4 - catalin.sandulescu@cnpp.ro.

Constantin Boliacu a spus că decizia medicală asupra capacității de muncă, emisă după analizarea documentației, va fi transmisă pensionarului prin poștă, cu confirmare de primire. El a mai adăugat că în situația în care documentele medicale nu sunt concludente, medicul expert al asigurărilor sociale va programa pensionarii pentru examinare clinică, fără să solicite documente medicale suplimentare.