Conducerea Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Suceava transmite agenților economici să continue utilizarea poștei electronice pentru transmiterea diferitor documente.

Directorul executiv al AJOFM Suceava, Mirela Adomnicăi, a precizat că acest tip de comunicare este valabil atât pentru a solicita drepturile de asistență socială și a indemnizației de șomaj, cât și în adaptarea competențelor la cerințele angajatorilor, prin programe de formare profesională online. 

”Vom continua să adaptăm serviciile de ocupare și de registratură la instrumentele digitale, simplificând procedurile administrative și menținând comunicarea electronică cu beneficiarii. Prezența la sediu a solicitanților va fi necesară doar atunci când se identifică documente incomplete, ilizibile sau în neconcordanță cu bazele de date la care avem acces. Termenele pentru soluționarea cererilor vor fi prelungite, în aceste situații de excepție, cu până la 10 zile lucrătoare. De asemenea, programele de formare profesională vor fi adaptate la sistemul online de pregătire teoretică și practică, cu excepția celor cu nivel 1 de calificare și a acelora care nu necesită desfășurarea activităților practice într-un spațiu cu dotări specifice”, a declarat Mirela Adomnicăi.