Polițiștii de la Secția Burdujeni au fost solicitați să intervină, luni, printr-un apel la 112, de către un taximetrist din Suceava, care a anunțat că o clientă refuză să achite cursa.

Taximetristul plecase de la aeroportul din Salcea, iar când a sunat la 112 se afla la intrarea în Burdujeni, aproape de zona OMV. 

La fața locului, polițiștii i-au găsit pe taximetrist și pe clientă.

Din cercetări a rezultat că femeia a solicitat transportul din parcarea Aeroportului ”Ștefan cel Mare” până în zona Orizont.            

Pe parcursul călătoriei, femeia i-a solicitat șoferului să îi comunice costul transportului, bărbatul spunându-i că va fi aproximativ 50 lei, dar oricum va primi bonul fiscal la sfârșitul cursei.

Femeia s-a declarat nemulțumită de costul transportului și nu a mai dorit să continue deplasarea, solicitându-i șoferului să oprească imediat pentru a coborî.

Șoferul de taxi a scos bonul fiscal de 43 de lei, însă femeia a refuzat să plătească, susținând că a fost înșelată.

Acesta a fost momentul în care taximetristul, justificat, a sunat la 112.

În prezența polițiștilor, femeia a dorit să achite suma de 43 de lei, dar taximetristul a declarat că se constituie parte civilă și vrea să depună plângere penală. 

Conform procedurilor, polițiștii au deschis un dosar penal privind infracțiunea de abuz de încredere.

Taximetristul în cauză a contactat redacția Monitorului de Suceava și a precizat că nu a dorit să mai primească cei 43 de lei pentru a-i da o lecție femeii, știind că are dreptatea de partea sa, în sensul că a pornit aparatul de taxat de la începutul cursei și a emis bonul fiscal, la oprire. 

Pe traseu, femeia i-a spus că la alte curse a achitat doar 25 de lei, însă șoferul de taxi i-a pus că pe aparat cursa de la aeroport și până la Orizont va fi undeva între 40 și 50 de lei.