Au mai rămas doar două zile până la inaugurarea extinderii Iulius Mall Suceava. Din 15 mai, mallul deschide un alt capitol și aduce noi experiențe pentru comunitate: mai mult verde, mai multe branduri, mai multe evenimente pentru public de toate vârstele şi mai multe locuri de parcare.
Vino să descoperi o experiență de shopping nouă, cu cele mai moderne formate de magazine ale unor branduri internaționale mult aşteptate! De la tineri pasionați de stil urban, până la familii în căutare de produse practice și accesibile, toată lumea va găsi ceva pe gustul său. Magazinele au pregătit preţuri accesibile şi promoţii, iar Iulius Mall te va premia pentru cumpărături!
Premiere absolute în Suceava: Lefties Digital Store și Stradivarius din portofoliul grupului spaniol Inditex; brandurile Mohito, Cropp, House și Reserved şi conceptul multibrand HalfPrice – toate te așteaptă în noua zonă de retail de la Iulius Mall!
După investiţia în valoare de 40 de milioane de euro, Iulius Mall Suceava devine cea mai mare destinație de shopping, distracție și socializare din nord-estul ţării, cu o suprafaţă închiriabilă de 60.000 mp.
Brandurile care-ţi schimbă stilul
Dacă Stradivarius va fi alegerea pentru publicul feminin în căutare de rafinament, Lefties se adresează întregii familii, oferind articole pentru femei, bărbaţi, adolescenţi, fete, băieţi şi bebeluși. Va fi magazinul preferat al tinerilor, atât datorită colecţiilor în trend, dar mai ales datorită conceptului de Digital Store, care include numeroase tehnologii digitale. Magazinul, care are o suprafaţă de 3.000 mp, dispune de cabine de probă inteligente, case de plată easy pay, stații pentru returnarea articolelor achiziţionate şi o zonă pentru personalizarea pieselor de îmbrăcăminte şi a accesoriilor.
Grupul LPP, cel mai mare retailer de modă din Europa Centrală și de Est, îşi face debutul la Iulius Mall Suceava cu patru branduri, fiecare cu un stil distinct, pentru gusturi și generații diferite:
Mohito - brandul dedicat exclusiv modei feminine;
Cropp - brandul streetwear pentru tinerii rebeli care se exprimă prin vestimentaţie. Colecţiile au influenţe pop şi hip-hop și sunt inspirate din street art, sport, seriale şi muzică;
House: inspirate din cultura pop, piesele vestimentare sunt versatile şi expresive, în pas cu vibe-ul generației noi;
Reserved (în curs de amenajare) este brandul fanion al companiei LPP şi urmărește ultimele tendințe în colecțiile sale, combinând modelele clasice cu propuneri originale și de ultimă oră.
HalfPrice: gamă extinsă de branduri, prețuri mai mici
Descoperă, în premieră în regiune, magazinul HalfPrice, cu un concept de tip off-price, care aduce la un loc branduri renumite din întreaga lume, la prețuri mai mici decât cele recomandate de producători. Vei găsi reduceri constante, prețuri pentru toate buzunarele și o selecție unică de produse. De la branduri exclusiviste din Japonia, SUA sau Scandinavia, până la articole de zi cu zi, aici e locul unde calitatea întâlnește accesibilitatea. Indiferent de stil sau nevoie, HalfPrice are ceva pentru toată lumea: modă pentru femei, bărbați și copii, produse home & deco, articole de beauty, jucării, accesorii pentru animale de companie și multe altele.
Din 15 mai, la Iulius Mall vor fi disponibile noi concepte de dining și experiențe. Brandul local Zireto Caffe deschide cea de-a 100-a locație la nivel național, o locaţie emblematică ce marchează 8 ani de activitate printr-un design inovator, creat de o echipă de arhitecți din Hong Kong.
Chin Chin, un concept special ce reunește tradiții din China, Japonia, Vietnam și Singapore, va fi disponibil în zona extinsă a Iulius Mall. Restaurantul este un concept internațional prezent în mai multe orașe și țări, care prezintă diversitatea bucătăriei din Asia de Est într-un ambient contemporan inspirat de arhitectura japoneză.
Alţi retaileri noi în Iulius Mall: Escudo, Hermosa, Plaisir du Chocolat, Crazy Bubble, Casa Mereuţă, Empire Salon, Videt, D&P Perfumum, Infinite Love, Daima Cosmetics, Contakt Premium, Ishield.
În completarea experienței de shopping, Iulius Mall le oferă vizitatorilor posibilitatea de relaxare într-un spaţiu verde, amenajat cu arbori, arbuști și plante sezoniere. Clienţii vor putea parca fără griji datorită suplimentării locurilor de parcare, de la 1.350 până la 2.400.
Comentarii