E.ON a prelungit programul magazinului din Suceava. Astfel, începând cu 1 noiembrie până pe 20 decembrie 2019 clienții pot vizita magazinul E.ON situat pe Calea Unirii nr. 22 în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 08.00-18.00.

Cu ajutorul agenţilor specializaţi clienții pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale şi energiei electrice și să primească informaţii despre conţinutul facturilor. Clienţii pot fi consiliaţi privind tarifele şi modalităţile de plată și totodată pot încheia contracte pentru produse şi servicii oferite de companie.

În magazinul din Suceava, clienții îşi pot tipări singuri facturile şi pot obţine informaţii despre conturile de energie sau gaze naturale prin intermediul biroului digital MyOffice.

“Ne străduim să devenim din ce în ce mai buni, suntem mereu la dispoziția clienților noștri pentru a le oferi orice informație necesară, prin următoarele canale de comunicare:

  • Prin telefon, la numerele 0800 800 366şi0800 800 900, apel gratuit, din orice reţea de telefonie, de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00 sau la0265 200 366,apelcu tarif normal, din toate reţelele de telefonie;
  • prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
  • pe fax, la numărul: 0265 200 367;
  • prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş”, au precizat reprezentanţii E.ON.