Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT), prin Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Ploiești, organizează în perioada 09 – 11 decembrie 2022 Târgul Întreprinderilor Mici și Mijlocii 2022. Evenimentul va avea loc în București, în incinta Romexpo, în pavilionul B1. „Decembrie este luna antreprenorilor! Orice afacere are nevoie de promovare, de cel puțin o platformă prin care produsele și serviciile pe care le oferă să ajungă la clienți, o platformă prin care să identifice cei mai potriviți parteneri. Da, comerțul online reprezintă un atu, dar interacțiunea directă oferă și mai multă credibilitate, precum și o experiență completă”, a spus ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Constantin Daniel Cadariu. El a adăugat că se așteaptă ca 150 de IMM-uri să se înscrie și să participe la Târgul Întreprinderilor Mici și Mijlocii 2022 pentru a face cunoscute produsele antreprenorilor români atât publicului larg, cât și profesioniștilor pregătiți să le comercializeze și pe noi piețe. Cadariu a precizat că MAT va oferi fiecărui beneficiar un stand în cadrul târgului timp de trei zile și un grant de 1.500 de lei pentru cheltuieli asociate participării la eveniment.
Operatorii economici interesați se pot înscrie pe site-ul www.timm.ro, unde poate fi studiată și procedura de implementare a programului. Constantin Daniel Cadariu a mai adăugat că aplicația se va deschide începând cu data de 15 noiembrie 2022, ora 10:00, iar ultima zi de înscriere pentru participare la târg este 28 noiembrie 2022, ora 20:00.
Cadariu a explicat că obiectivul Programului îl constituie organizarea Târgului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii – TIMM 2022, în vederea promovării spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor şi ocupării forţei de muncă în domeniul IMM, facilitarea contactelor dintre potenţialii întreprinzători/întreprinderi mici şi mijlocii (IMM) şi agenţii economici/instituţiile publice sau private care oferă servicii pentru sectorul IMM, în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimularea şi susţinerea IMM inovative, promovarea produselor şi serviciilor, stimularea şi susţinerea internaţionalizării IMM.
El a mai adăugat că în cadrul „Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2022” vor putea fi implementate mai multe acţiuni, printre care organizarea unui târg naţional al Brandurilor naţionale sub forma unei expoziţii cu vânzare, organizarea de seminare, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentări în scopul promovării produselor şi serviciilor realizate de către participanţi, al câştigării de pieţe externe noi pentru acest tip de produse şi servicii, al creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi al îmbunătăţirii competenţelor antreprenoriale, obţinerii vizibilităţii pe piaţă a acestor branduri naţionale, organizare de întâlniri de lucru pentru dezvoltarea programelor pentru IMM, sau activităţi de promovare a evenimentului, atât înainte de desfăşurare, în vederea asigurării unei prezenţe consistente a publicului şi aplicanţilor ţintă, cât şi post-eveniment, în vederea publicităţii târgului naţional.
Informaţii suplimentare despre participarea la acest târg pot fi obținute direct de la sediul Agenției pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii Ploiești: Bd. Republicii nr. 12, Bl. 33, B1 – B2, C.P. 100066, Ploiești, județul Prahova, tel: 0244/522085/0784979756 sau email: agentia.ploiesti@imm.gov.ro.
Comentarii