La Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă ”Sf. Andrei” din Gura Humorului, organizarea Balului Bobocilor a devenit o tradiţie, iar ediţia din acest an a avut ca titlu generic ”Curcubeul culorilor” şi a invitat elevii să se bucure de un spectacol complet presărat cu muzică, dans, scenete şi multă voie bună.

Pe 15 noiembrie , şase echipe care s-au confruntat pentru obţinerea titlurilor de Miss şi Mister Boboc şi a multor aplauze.

Concursul a fost câştigat de eleva Boroianu Gabriela - Miss Boboc şi de elevul Scheuleac Eduard - Mister Boboc, dar toţi elevii participanţi au primit diplome şi premii. Premiile de la această ediţie au fost asigurate prin sponsorizare din partea Lilianei Ciocoiu şi a Gabrielei Poclitaru.

Pe lângă probele din cadrul concursului, publicul a putut să se mai delecteze cu un dans modern pregătit de elevii claselor de profesională, coordonaţi de Hriţcu Manuela, de sceneta intitulată ”Castravetele…”, interpretată de elevii coordonaţi de Catargiu Diana, de melodiile populare interpretate de elevul Şerban Alexandru, precum şi de fostul elev al şcolii Marian Dafin.

Pregătirea elevilor concurenţi a fost asigurată de către prof. Ţenovici Paraschiva şi Buburuzan Casandra, în colaborare cu prof. pensionară Crăciun Larisa, muzica a fost asigurată de pedagog Zbârcea Ionuţ, afişele şi diplomele pentru concurs au fost realizate de prof. Culidiuc Militina Cleopatra, iar fotografiile de la eveniment au fost realizate de prof. Chichifoi Mariana.

Întreaga activitate a fost supervizată de directorul unităţii, profesor Ciocoiu Mihail, de director adjunct Poclitaru Narcisa Cătălina şi de consilierul educativ Istrate Isabella Maria. Proiectul educativ-cultural a fost iniţiat şi realizat de prof. Irimia Matei Elena, Codrean Elena şi Simeria Maria.

„Putem afirma cu tărie că activităţile extraşcolare sunt cu atât mai necesare cu cât dorim să realizăm deschiderea elevului către aspecte cât mai diverse ale lumii în care trăieşte. Se dovedeşte că, de multe ori, elevii se pot implica mai eficient în astfel de acţiuni şi pot dovedi calităţi nebănuite care nu sunt evidente şi nu se pot manifesta total în cadrul curriculumului obligatoriu. De aceea, concursul şi spectacolul pot deveni mijloace de afirmare şi chiar motivare a elevilor pentru tot ce înseamnă educaţie susţinută de şcoală”, au precizat organizatorii.