Zona Bucovinei poate deveni un brand internațional al României, alături de Transilvania și Delta Dunării. Afirmația îi aparține omului de afaceri Felix Tătaru, președintele fondator al GMP Group, cel mai premiat grup de comunicare independent din România și a fost făcută în cadrul conferinței online RePatriot Tourism Talk, eveniment dedicat în totalitate turismului din Bucovina și promovării acestei zone a țării. Printre invitații conferinței s-au numărat președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, precum și agenți de turism, oameni de afaceri din județ și din țară.

Invitat să ia cuvântul în cadrul conferinței, Felix Tătaru a spus că Bucovina este în momentul acesta un brand foarte puternic. „Nu cred că a ajuns să fie așa întâmplător. Cred că a fost acolo o direcție vizionară și multă perseverență de a se atinge acel loc. Eu cred că România are nevoie de branduri turistice puternice. În momentul acesta vorbim de două branduri care sunt foarte mari la nivel internațional, Transilvania și Delta Dunării. Și dacă este să vorbim despre o viziune ambițioasă despre Bucovina, eu cred că Bucovina poate deveni un brand internațional turistic la nivelul primelor două. Are tot ce îi trebuie pentru asta. Și nu e o poveste care vine din gura unui comunicator care e îndrăgostit Bucovina”, a spus Felix Tătaru.

El a subliniat faptul că pentru a construi un brand puternic, pe lângă necesitatea de a fi ancorat în realitate, dar cu păstrarea autenticului, este nevoie și de un „leadership” al oamenilor din Bucovina. El a spus că Bucovina are astfel de oameni, dându-l ca exemplu pe președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, „care au curaj să viseze și să împingă lucrurile înainte în ciuda multor dificultăți, astfel încât să maximizăm cât mai mult din potențialul pe care îl avem”. Felix Tătaru a spus că Bucovina este un exemplu pentru multe regiuni din țară de potențial împlinit printr-un brand de destinație care este foarte coerent. El a spus că în urmă cu mai mulți ani a remarcat sloganul „Hai în Bucovina!”, după care a observat o consecvență în promovarea acestei zone a țării.

Felix Tătaru a fost completat de președintele CJ Suceava, Gheorghe Flutur, care a amintit că sloganul „Hai în Bucovina!” a fost lansat în anul 2009, atunci când Lumina Sfântă de la Ierusalim a fost adusă, de Paște, pentru prima dată în România, la Suceava. „Atunci am lansat proiectul Hai în Bucovina și de Paște drumul spre Suceava era mai aglomerat ca cel spre Valea Prahovei, pentru că era proiectul Paștele în Bucovina”, a spus Gheorghe Flutur. În final, Felix Tătaru a ținut să mai precizeze că, din punctul său de vedere, Bucovina poate să devină al treilea brand internațional al României, alături de celelalte două destinații menționate anterior.