Până pe 16 iulie, la Auchan Suceava se desfășoară cea de-a 15-a ediție a Târgului de Bere – un eveniment comercial emblematic în România și cel mai mare târg de bere din comerțul local, care anul acesta sărbătorește și fotbalul.

Ediția din acest an a Târgului de Bere propune clienților mai mult de 300 de sortimente de bere, unde la loc de cinste se află producțiile românești, inclusiv beri artizanale, dar și cele de import, din țări precum Germania, Cehia, Belgia sau Olanda. Oferta include o gamă largă de sortimente, de la bere blondă, brună, arămie, albă, roșie, la bere fără alcool, fructată, nepasteurizată, ambalată la bucată, multipack sau gift. De la târg nu vor lipsi nici berea Giuleșteana sau Bitburger Soccer Cities, pentru iubitorii de fotbal, dar nici unele dintre cele mai consumate mărci de bere, precum Ursus, Timișoreana, Corona, Heineken, Birra Moretti, Stella Artois, Becks sau Ciucaș, la cele mai bune prețuri.

La raft sunt prezente și beri artizanale extrem de apreciate de consumatori, precum producții românești ca CsikiSor, Clusa, Capra Noastră, Cearfisă, Klaus&Burger, Nenea Iancu, Nemțeana, Sara sau Zaganu, dar și de import, cu sortimente ca Benedik Tiner, Craft Nation, Kasteel Rouge, Duvel, Houblon Choufe sau Bernard. Totodată, iubitorii de bere și de băuturi atent selecționate vor putea alege și dintr-o selecție de beri trapiste, precum Trapist Rouchefort, Westmalle sau Chimay. Cu o gamă variată adresată tuturor iubitorilor de bere, prețurile produselor din oferta târgului pornesc anul acesta de la 1,89 lei.

În această perioadă, în toate magazinele Auchan și pe auchan.ro, clienții pot găsi o selecție extinsă de sortimente de bere, alături de o gamă variată de accesorii pentru bere, precum și produse destinate suporterilor fotbalului, la prețuri avantajoase.

Iar pentru cei care au cardul MyCLUB Auchan sau intră în programul de fidelitate, retailerul a pregătit o tombolă specială cu sute de premii. Astfel, simpla scanare a cardului la cumpărăturile de la Târgul de Bere le poate aduce unul dintre cele 200 de premii în valoare de 200 de lei ca voucher pe cardul de fidelitate.

Pentru a sărbători așa cum se cuvine, la intrarea de la Serviciul Clienți, sunt organizate concursuri tematice, tombole și degustări. Mai mult, cu ocazia Târgului de Bere și Fotbal, emblematica mascotă de pluș Titi a retailerului s-a transformat în Titi Fotbalistul, noul șef de galerie care susține echipa națională de fotbal, spiritul de competiție și un mod de viață sănătos.