În primele trei luni ale anului 2009, toate asociaţiile de proprietari din municipiul Suceava vor trebui să organizeze adunări generale ale proprietarilor, în care să stabilească persoanele aflate la conducerea acestora, salariile de care vor beneficia şi bugetul de cheltuieli pentru anul în curs.

Viceprimarul Sucevei, Lucian Harşovschi, a spus că a înştiinţat deja asociaţiile de obligaţia de a organiza adunările generale, dar în acelaşi timp, vrea să convingă cât mai mulţi oameni să participe efectiv la ele şi să fie conştienţi că acolo vor fi luate decizii care îi vor afecta pe toţi.

“Acum vor trebui desemnaţi membrii comitetului executiv, va fi ales preşedintele de asociaţie şi poate fi schimbat chiar şi administratorul, dacă asta este voinţa locatarilor. Tot acum va fi stabilit bugetul de cheltuieli pe anul în curs şi salariile celor din cadrul asociaţiei, care vor trebui să fie afişate şi pe listele de cheltuieli. Tot acum se pot discuta problemele cu care se confruntă proprietarii din asociaţie, încât sunt destule motive ca oamenii să participe la aceste adunări generale”, a declarat Lucian Harşovschi.