Ministrul interimar al Educației, Daniel Breaz, a declarat, luni, la deschiderea anului școlar, că una dintre cele mai mari provocări pentru Ministerul Educației în acest nou an educațional vizează curricula și numărul mare de ore, existent în momentul de față săptămânal pentru elevi.
Ministrul interimar al Educației, Daniel Breaz, a declarat, luni, la deschiderea anului școlar, că cele mai mari provocări pentru Ministerul Educației în acest nou an școlar sunt legate de temperarea curriculei și a numărului de ore a programelor pentru elevi.
„Trebuie să gestionăm cât mai bine, foarte bine la curricula elevilor, să vedem, pentru că am primit foarte multe mesaje de la părinți, de la părinți cadre didactice, care cunosc foarte bine sistemul de învățământ, vizavi de încărcarea săptămânală ca și număr de ore a programelor pentru elevi”, spune ministrul.
„După ce vom rezolva aceste probleme putem să discutăm și despre alte aspecte, dar trebuie să ne gândim în primul rând la curriculă și la numărul mare de ore existent în momentul de față, săptămânal, pentru elevi”, completează Breaz.
Ministrul interimar al Educației, Daniel Breaz, a concluzionat spunând că o altă provocare pe care ministerul o are în vedere este cea a manualelor. „În acest nou an școlar cred că vor fi destul de multe provocări. În primul rând eu mă gândesc ca anul viitor să nu mai existe nicio clasă care să nu aibă manualul tipărit atunci când va începe școala sau noul an școlar, toată lumea să aibă manualele pe bancă”, conchide Breaz.
Întrebat fiind dacă elevii claselor terminale, a VII-a, respectiv a XII-a s-ar putea trezi pe parcursul noului an școlar cu modificări, acesta a spus că în mod categoric nu.
Un număr de 2.824.594 de elevi şi copii de grădiniţă au început, luni, cursurile anului şcolar 2019 - 2020.
Comentarii